Saturday, December 30, 2006

I'm living large in my 6 month clothes


Even though I'm only six weeks...

A serious thank you to everyone who gave us newborn outfits. We really enjoyed and appreciated the array of cute clothes. I'm sorry to have to report that we have officially buried that stage of Taiyo's life as a relic in our rear view mirror.

We have now entered the nebulous and confusing world of "3-6" months, which seems to cover whole lot of range depending what particular article of clothing you happen be staring at. As you can see from the picture above, Taiyo is having no problem fitting into some 6 month year old clothing, but we find some 3 month marked outfits to be far too large.

Its a brave new world, but Taiyo is too busy looking good to sweat the fever.

タイトル:僕は6ヶ月向けのお洋服で大きく生きてるよ

まだ生後6週間なのに・・・

僕に新生児のお洋服をくれた皆さんありがとうございました。僕もパパもママも、沢山のかわいいお洋服を十分に楽しましていただき、とても感謝しています。誠に残念ながら、全ての新生児服はお蔵行きとなってしまいました。

僕は既に不可解で不明瞭な3~6ヶ月服を着るようになっています。なぜ不可解かと言うと、服によって大きさが全然違うからです。写真でご覧のように、僕は6ヶ月のお洋服さえぴったりで着れちゃいます。でも、どういうわけかある“3ヶ月服”は、大きすぎたりするのです。

そんなわけですが、僕は“かっこよくなる”ために大忙しです。

No comments: