Monday, December 18, 2006

Happy 1 month


On Friday, I turned one month old. I spent the day partying with mama.
I partied so hard, I had to wear several different outfits.

All my stuffed animals came and made me this great card.

In the afternoon, I took mama to visit my kibishii (strict) pediatrician. I now weigh 10 pounds and 6 ounces. I am also much taller and doing very well.

Papa came home later that night and we listened music and hung out.
I had fun day.

金曜日に、僕は1ヶ月の誕生日を迎えました。僕は一日中、ママとお祝いをして過ごしました。
少しはしゃぎ過ぎたせいか、何回もお着替えをしなくてはなりませんでした。

僕のいつも遊んでいるぬいぐるみ達がやってきて、この素敵なカードを作ってくれました。

午後には1ヶ月検診のため、ママを厳しい小児科の先生のところへ連れて行ってあげました。僕は今、4706gになりました。それに背もたくさん伸びて、とても健康だそうです。

夜にはパパが帰ってきて、一緒に音楽を聴いて過ごしました。
とても楽しい一日でした。

2 comments:

Anonymous said...

太陽くん、もう生まれて1ヶ月経つのね~。
今日は太陽くんの『あんよ』が大きくなったからと、太陽くんのグランマと一緒に近所のショッピングセンターへ、太陽くんの可愛い靴下を選んできましたよ。
会えるのを楽しみにしているからね。
みずえ伯母さんでした。

Anonymous said...

みずえおばちゃん、

きょう、にほんのグランマからにもつがとどきました。みずえおばちゃんからのプレゼントもはいっていました。
ありがとうございました。
ママといっしょにおうたあそびたのしみにしています。
らいねん、ぜひぜひあいましょうね。

たいよう