Monday, January 15, 2007

Happy 2 months birthday!!!


60 days never felt so densely packed. Each day is a joy with you, Taiyo. You fill us with happiness. Watching you smile and laughter and noticing you interact more makes me sad for your sleepy newborn days of past and excited for the fun we will share in the month ahead.

Today you are two months.

タイトル:2ヶ月の誕生日おめでとう!!!

この60日間は決して詰め込まれたようには思いません。一日一日が、君との喜びの日々でした。
君は私たちを喜びに包んでくれました。
笑ってる君も、新生児で眠っていてばかりいた頃の君も、見ていてとても心躍るものだったよ。
これからの成長がとても楽しみだよ。

今日で、君は2ヶ月になりました。

No comments: