Friday, April 06, 2007

Out with family


I had a good night at dinner with the whole family. We got it done out at Suppenkuche. You can check out my full review here.

I went shopping with mama and got some slick 6-12 month summer items, which should be making an appearance in the rotation before long.

I was also over hanging with great grandpa earlier this week while my papa was out of town. We had a great time.

タイトル:家族でお出かけ

今日は、家族全員で出かけて楽しく過ごしました。Suppenkucheという、ドイツ料理のレストランに行きました。僕の書いたお店の感想はここにありますので参考にどうぞ。

先日は、ママと買い物に出かけてオシャレな6ヶ月~12ヶ月用の夏服を買ってきました。きっとパパがもうすぐこのブログに載せると思いますよ。

今週半ばにはパパが出張で家にいなかったので、ひい爺ちゃんとつるんでいました。僕らは楽しく過ごしました。

No comments: